Det här är min mamma, den starkaste, snällaste, omtänksammaste, klokaste och vackraste kvinnan jag har i mitt liv. Hon har tagit hand om mig genom vått och torrt sedan barnsben och det är henne jag har att tacka för att jag har det jag har och är den jag är. Utan henne hade jag aldrig varit där jag är idag. Utan hennes visdomsord, hennes axel att gråta emot och hennes hjälp hade livet varit så mycket svårare.
 
Jag har henne att tacka för allt. Tacka för den jag är, tagga för alla kärlek, tacka för allt hon gjort för mig, tacka för att jag har de förutsättningar jag har. Men framförallt tacka för att jag har just henne som mamma. Alla borde ha en mamma som min, för hon är helt enkelt bäst. Jag älskar dig mamma, mer än ord någonsin kommer att kunna beskriva. ♥
 
För att fira mors dag ska vi ut och äta middag ikväll! Ska bli väldigt mysigt. ♥ Firar du mors dag? Hur ska du fira i så fall?
 
Henrik Olsson - Föreläsningar

Mammor är fantastiska :)

Netti Starby

Så himla fint skrivet och jättefin bild på er! <3 Kramis

elin

Så fint skrivet!<3

NICOLE

aw så fint :)

Amanda

Så fint skrivet! Kram

Katta

Så fint skrivet!

Amanda

Åh vad fin text <3

Louise

Va fint! :)

Moa Kandelin

Vad fin bild :)

Gabriella

Såå fint!!

Sara

Så fint skrivet!

Tilda Barkselius

Åh så fin inlägg, hoppas ni fick en underbar kväll!

Matilda Berlin

Men alltså åhhh vad fint skrivet <33

Josse

fin bild på er!

Jennifer Queen

Jätte fint inlägg :)

Anita

Fint ! <3 kram

Anonym

Jättefint inlägg! :D

Sv; ja, det var inte det roligaste precis.. Haha, ja den serien är underbar! :D

Carolina

Jättefint inlägg! :D

Sv; ja, det var inte det roligaste precis.. Haha, ja den serien är underbar! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress