I lördags tog min fina lillasyster sin konfirmation! ♥ Herregud, vad stor hon blivit, känns som det var igår jag själv tog min konfirmation, haha... Extra roligt med att hon hade samma ledare som jag så fick träffa honom igen, det var verkligen längesedan! ^^
 
Hemma med cirka sådär trettio släktingar och vänner, haha, bjöds det på mat och fika, riktigt mysigt och trevligt och vädret var verkligen på topp! En perfekt dag. 
 
Min fina lillasyster, är så otroligt stolt över dig och älskar dig för alltid. ♥
 
Louise

Va mysigt med konfirmation :D

Amanda CL

Känns konstigt när ens småsyskon blir äldre :P
Mina småsyskon är ju inte så små längre har jag insett nu :P

kram

Netti Starby

Men åh vad kul och otroligt fina bilder på er! <3 Kramis

elin

Sv: ja men visst är dom snygga! Men åh grattis till din syster som tagit konfirmationen!<3

Moa Kandelin

Vad fina bilder :)

NICOLE

Så fina bilder :) Min bror konfirmerade sig förra året och det var så fint så!

Norahsmamma

Vilka fina bilder och fin dag:)

J

Vad roligt!!

Anita

Så fina bilder :D

Tove

Så roligt!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis till henne :)

Amanda

Älskar din outfit så snyggt<3

ajlimullersandvik.blogg.se

så roligt! Konfirmationslägret jag var på var det BÄSTA jag gjort i hela mitt liv :D :D

Och konfirmationsfikat är alltid det allra bästa. Heligt fika liksom ;)

Alice Lindström

Vad roligt och omnoom vad mycket gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress