Tjohej, äntligen lite långledigt! Känns verkligen välbehövligt efter förra helgens ståhej, haha. 
Första dagen på långledigheten spenderade jag med min fina Freja. ^^ Vi köpte med oss sushi och satte oss i parken där vi lite oväntat blev publik till en teater.
 
Det är nämligen gatuteaters-festival i stan så det sätts upp lite föreställningar och uppträdanden lite överallt i stan under några dagar! En väldigt rolig idé, och väldigt rolig pjäs! Dessa vi såg kom ända från Madagaskar och satte en grymt härlig afrikansk känsla på tillvaron! ^^ Love it!
 
En kall islatte blev det också innan vi skildes åt då jag åkte hem och tränade. Nu har jag precis ätit och ska fixa med lite saker här hemma. Är grymt sugen på att ta en tur med cabben i det fina vädret så kanske hinner med ett varv sedan!
 
Vad har ni gjort idag? ♥
 
Snapchat: lallizz98, för de som är intresserade! 
Norahsmamma

Mysig dag!!

Amanda

Åh mums islatte, kan inte leva utan det på sommaren <3

Netti Starby

Härligt med långhelg och skojigt du har haft det! :-D Kramis

elin

Skönt med lång helg , hoppas du får en toppen bra kväll!<3

Louise

Mums med sushi! :D

Emelie JS

Fina bilder!!

Alice Lindström

Vad gott med sushi!

Amanda

Åh vad härligt 😍

Carolina Thoor

Mysigt! Låter även underbart med en långledighet! Själv arbetar jag :(

Sv; ja, vem gör egentligen inte det?! :D hihi

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har haft min "långhelg", så jag får se fram emot jobb denna helg :P

A M

Så himla skönt ju!
sv: Tack och detsamma! :D
Kram

Matilda Berlin

Guuu så härligt med långhelg! Njut nu utav det <3

Moa

Jag har ätit middag med några vänner. Sov gott sen :-)

j

Vad harligt!!

Linda

Så himla skönt med långhelg :-D

ajlimullersandvik.blogg.se

men åååh så himla trevligt <33

Sara

Lät mysigt med gatuteater-festival! Och gott med sushi, blev riktigt sugen på det nu :)

Anita

Skönt med Långhelg :D :D

Tilda Barkselius

Men gud vad mysigt att ni hamnade mitt i en teater!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress