IDAG SMÄLLER DET!
Ni vet ju att jag haft extra dansträningar på torsdagar med en grupp (inte den jag leder) som jag gjorde audition för redan i höstas. Det var alltså till skolans danslag då staden idag har det årliga Gymnasieslaget! Då tävlar de fyra kommunala skolorna i stan mot varandra med ett varsitt danslag och dodge-bollag.
 
Så idag är det äntligen dags! IHH, jag är jättetaggad, men nervös! Vi ska vara i Stadium Arena vilket är en jättestor arena och det är ju så himla mycket folk eftersom det är fyra fulla skolor, haha. Brukar vara helt galen energi och det taggar man ju till på så det kommer nog verkligen bli mäktigt! Kan inte fatta att jag ska stå där och uppträda efter flera månader av träning...
 
Jag tror att någon kommer filma med, det brukar göras, och då lägger jag ju såklart ut det här (om jag inte gör bort mig helt, haha)! ^^ Ska bli roligt också att kunna berätta och dela med mig av låtar och vad jag tyckt om hela grejen och så! Eftersom det är tävling och man inte vill råka ut för fusk eller liknande har vi inte varit tillåtna att berätta någonting om stilar, låtar, steg o.s.v. så har verkligen fått hålla inne med allt, haha, inte ens mina närmsta vänner vet! Så detta lägger ju lite extra spänning kring alltihop, att det varit så hemligt liksom. ^^
 
Så wish us luck nu att vi tar hem det här och visar att DeGeer är bäst, haha! #lärkamakt
 
Två snaps från igår, lämnade inte skolan förens 20.15 då vi både övat i skolans danslokaler och aulan!
elin

Så roligt med en tävling och uppvisning<3

Corina

Ha en super bra dag ❤️

Henrik Olsson - Föreläsningar

Lycka till idag :)

Sara

Åh lycka till! Hoppas det går bra :)

Carolina Thoor

Åh vad roligt! Jag önskar er verkligen all lycka till :D

Sv; tack ska du ha <3
Ja, någon gång ska ju bli den första inflyttningsfesten. Ett självklart enligt mig att ha en inflyttningsfest, men min kille ser inte grejen med att andra ska köpa saker till oss som vi själva kan köpa in. Och det känns som om vi typ kräver det osv osv. Som en babyshower :'D

Louise

Hoppas de går bra! :D

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så roligt, lycka till! :D

NICOLE

Åh vad kul :D Hoppas allt gått bra!

Jennifer Queen

Åh vad kul :D

Johan

Wow, jag hoppas verkligen att det har gått bra idag nu!!!

SV: Det tycker jag också, en av de bästa just nu :)

Gabriella

Åh såå roligt!!

Amanda

Sådant är ju så kul!! Lycka till!! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

håller tummarna, hade så gärna velat se videoinspelningen efter :D

j

Spannande!!

Alice Lindström

Hoppas det går bra!

Moa

Waaah vad kul! Stort lycka till idag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress