TJOHO!
För det första; idag är det studentbal!
För det andra; grattis till mig för idag blir jag 19 bast! 
 
Båda grejerna känns helt sjuka, haha, både för att studentbalen äntligen är här efter månaders av planerande och taggande + att vi nu är ett stort steg närmare själva studenten, och både för att jag typ helt har förträngt att jag fyller år också. Det har varit så mycket fokus på balen och allt annat som händer i helgen, att jag inte hunnit tänka på att jag fyller år. Men ja. Nitton år är jag nu i alla fall, och så är det vare sig jag är beredd på det eller ej, haha.
 
Så ikväll klockan 17.00 är det insläpp för min skola! Balen involverar ju alla de kommunala skolorna i stan så sammanlagt blir vi fyra skolor. Röda mattan (vadå Hollywood, haha?) ska det gås på så att släkt och vänner kan fota och tidningen brukar till och med vara där också och fota och skriva. Man har läst om det så många år tidigare och gått förbi där när alla studenter stått där uppklädda till tänderna, och nu är det min turKänns lite sjukt, inte är väl jag såhär stor redan? Inte är det väl lilla jag som ska stå där som de alla andra tänker "Åh, tänk när det är vår tur..." om? Jo, tydligen är det jag.
 
Dagen blir då alltså fullt upp med diverse fixande och pysslande inför ikväll! ^^ Det är ju även balefterfest på Puls, men vet ärligt talat inte om jag ska gå på det. Det är ju ingen del av själva balen och då måste jag först åka hem och byta om och sen in till stan igen. Sen vet vi ju inte hur länge själva balen håller på, och med tanke på att jag ska vara i kyrkan klockan 11 för systers konfirmation dagen efter vill jag nog inte vara helt slut. Men vi får se hur vi gör! Självklart kommer bilder från balen i efterhand! 
 
Eftersom helgen är så fullbokad med detta, systers konfirmation, mitt födelsedagsfirande och en till konfirmation, har jag fixat tidsinställda inlägg åt er då jag förmodligen inte kommer att hitta tid för bloggen tyvärr. Hoppas ni har överseende. ♥ 
 
Tjoho, nu taggar vi! 
 
 
Alla bilder (förutom den på mig då, haha) är från Pinterest.com.
Linda

Åh, kul med bal :D

Jennifer Queen

HOppas din helg blir bra :D

elin

Åh grattis!<3

Moa%20Kandelin

Åh vad roligt! Grattis!

Susanna

Oh GRATTIS :D

Anita

Grattis snygging!! :D

Louise

Grattis på födelsedagen! :D

Henrik Olsson

Stort grattis till dig! :)

A M

Åååååh stort grattis på dig finaste!!
sv: Tack för tipsen, men ett bad i badkaret hemma i den här värmen pallar jag nog inte haha. Men kanske i havet? :P
Kram, trevlig helg! <3

ajlimullersandvik.blogg.se

gratulerar! hopps du njuter riktigt ordentligt av den här dagen och helgen <3

Gabriella

Stort grattis på din dag!! :D <3

Amanda CL

Grattis!!!! Till båda sakerna!
Hoppas du får en fin kväll/natt
kram

NICOLE

Men åå grattis! Stort grattis och ha det så bra :D

Emelie Andersson

Stort grattis på dig!! :) <3

Flisan

sv: tack :D

vad kul, grattis på födelsedagen :D

Ida

Så kul :D Grattis

A M

Hoppas vi får se lite bilder från helgen! :D

Jessica Högberg

Stort varmt och vackert GRATTIS!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress