FINALLY!
Ja, som ni ser har jag nu gjort en rejäl renovering på bloggen!
Har sedan jag startade bloggen 2011 haft samma grunddesign och bara ändrat header, bakgrund, typsnitt och liknande då och då, men nu kände jag verkligen att det var dags för något helt nytt!
 
Lite småfix är kvar, vill fixa till inforutan lite till och se om jag kan ordna upp kategorierna igen med underkategorier, men kände ändå att det var tillräckligt klart för att låsa upp bloggen! Så lite småändringar kan ske under veckan, bara så att ni vet!
 
Headern är i tre bilder vilket jag tycker är lite kul! Första bilden är som ni ser på mig, andra bilden på mig och Gypsy, och tredje bilden på mig igen från samma tillfälle, fast med ryggen mot kameran. Jag ville egentligen ha en dansbild då dans är en sådan himla stor del av min blogg och mitt liv, men hade ingen proffsigt tagen dansbild och ville inte slänga upp en mobilbild, haha. Men ska fixa en bra bild att använda!
 
Så ja, vad tycker ni? Själv känns det fortfarande lite konstigt då det verkligen är stor skillnad, men det känns bra, jag kommer ju vänja mig också. ^^
 
Och lämna gärna en kommentar om det är något som ser knasigt ut eller något ni tycker jag borde se över! ♥
 Två bilder från idag: Jag och Amanda promenerade genom stan när vi slutat redan 9.30, och min lunch.
 Notera att bilderna i mina tidigare inlägg är anpassade efter mina tidigare mått på bloggen och att det är därför de ser mindre ut! Hädan efter kommer bilderna att anpassas för de nya måtten.
Carolina Thoor

Blev ju hur snyggt som helst ju! :D

Sv; jodå, det var det. Och pizzan är det dumt att klaga över hihi ;)

MALIN

Den nya designen blev hur bra som helst :) Kram

Tilda Barkselius

Din nya design är jättefin!

Carro

Så fin header :)

NICOLE

Blev hur fint som helst! :D

jessy

Fint :D

JoJo

jag gillar din nya design på bloggen! jättefin! :D kram. <3

A M

Skulle precis slänga in en kommentar om att du hade en superfin header!! Jättefint!
sv: Ja med, de är verkligen fina!!
Kram

Julia Svensson

Härligt att sluta så tidigt!

Bella

Otroligt fin blogg har du!

Linda

Ser härligt ut!!

Carro

Visst är den :)

J

Mumsigt!!

Hanna

Ja det blir bättre när jag äter annars är det riktigt katastrof kan ja säga!
Men åh så kul att få göra om :d

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Din nya design är riktigt fin! Skulle önska större text i inläggen bara, för det är väldigt smått, heh ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress