Idag är det inte vilken dag som helst för idag fyller min bästa vän Frida 19 år! ♥
 
Frida, Frida, Frida... Vart ska man ens börja? Lite klichéaktigt så måste jag väl säga att det känns som igår vi träffades där på dagis, stirrade ut genom fönstret och ville leka med de andra barnen medan våra föräldrar pratade med dagisfröknarna. Men vi fann varandra, och tur var väl det. Vem hade annars sett till att du kom i tid till bussen? ;) 
 
Skämt åsido så är jag väldigt glad för den studen på dagis, även om jag kanske inte visste då att den skulle få så stort värde. Hade vi haft den relation vi har idag om vi fått gå ut och leka med de andra direkt? Och vart hade vi varit om jag inte tagit beslutet att börja i musikklass? 
 
Att ha dig i mitt liv betyder allt. Utan dig vore mitt liv inte samma sak, och det menar jag. Vi är så otroligt olika så det finns inte, men ändå är vi på något sätt så lika. Det här är verkligen en av de gångerna jag känner att citatet om hur olikheter attraherar varandra verkligen stämmer. Vi kompletterar varandra, som två bitar i ett pussel.
 
Jag älskar dig, det gör jag verkligen. Och 15 år av vänskap är beviset på det. ♥
 
 
Carolina Thoor

Haha, sådär har jag också varit. En vän som sätt att ens kompisar kommer i tid xD
Stort grattis till henne! :)

Sv; ja, så roligt! :D

Hanna

Åh grattis till henne ! :)

Days by Johanna

Så härligt inlägg. Grattis till Frida

Julia Svensson

Såå fina bilder!

Julia Svensson

Såå fina bilder!

jessy

Härliga bilder :D

NICOLE

Åh,grattis till henne :D

MALIN

Vad fint skrivet! Kram

Carro

Härligt med sånna vänner och grattis till henne :)

Anita

Grattis till henne :D

Linda

Åh så fint, grattis till henne :-)

A M

Åh så fint av dig! Grattis till henne! :D (efterskott..)
sv: Tack, ja det förstår jag att du vill för dem är så goda! hihi
Kram

Meg

Såna vänner ska man ta vara på. Grattis till henne! :)

Vano

Vad fint skrivet, Grattis till henne i efterskott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress