God eftermiddag på er!
Hur har ni haft det så här långt idag? Själv har jag faktiskt varit ledig idag! Inställda lektioner och lektioner med valfri studieplats ledde till detta och det var himla skönt. ^^
 
Så har alltså varit hemma idag och pysslat med lite diverse småsaker. Syster är hemma och är sjuk så har umgåtts med henne och tagit hand om lite plugg. Välbehövligt med en liten break sådär mitt i veckan första veckan efter lovet, haha. ^^
 
Ikväll är det ridning igen! Dock inte på Micla vilket jag tycker är väldigt synd och vet inte riktigt varför jag fått byta häst. Istället ska jag rida Hilda vilket jag också tycker om, men lite tråkigt att behöva byta nu precis när jag och Micla verkligen börjat hitta varandra. Jaja, det finns säkert en anledning till det, kanske är det bara en engångsgrej. :)
 
jessy

Mums med pannkakor :D

Carro

Gott med pannkakor :)

Bella

Mysigt med pannkakslunch!

sandra

gott!

Moa Kandelin

Vad fina bilder!

NICOLE

Åh så skönt med en ledig dag :D

Netti Starby

Vilken härlig dag du har haft! <3 Kramis

JoJo

vad härligt med en ledig torsdag! :D kram <3

Angelica

Men åh, vad skönt med ledigt! & blir lite avundsjuk på lunchen ju ;)

Ida

Vad härligt med ledig dag och pannkakor på det, perfekt ju! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress