Var ju som sagt på en liten shoppingrunda med mamma igår! ♥
Var egentligen inte ute efter något utan det handlade mer om att kolla presenter till min syster som fyller år och konfirmeras, men det börjar ändå bli dags för mig att hålla utkik efter studentpresenter tycker släkten, haha, så kollade lite på det med.
 
Med studenten och allt som tillkommer behöver jag ju ett par snygga klackar till balen och snubblade över dessa nedan. Observera dock att det inte är säkert jag kommer ha dessa på balen! De är absolut kandidater, men har inte bestämt mig än. Hittar jag några lite mer festliga kör jag på dem, men jag kände ändå att ett par sådana här vanliga, svarta klackar gör sig bra i längden och borde ingå i allas basgarderob! Sen var ju dessa på rea också så det gjorde jag bara beslutet lättare! ^^ Kan verkligen se mig dessa framför mig i sommar med ett par kostymbyxor eller bara ett par snygga jeans tillsammans med några drinkar i sommarvärmen... *suck*
 
Mitt andra inköp för dage blev en svart bomberjacka från Lager 157! Har länge velat ha en och har gått och kikat lite på deras jackor då de var så billiga och nu slog jag till! Vill egentligen inte ha en svart då jag tycker det blir lite för basic och tråkigt, men då de andra färgerna var slut i storlek kände jag ändå att svart blev bra då det ändå är bra med lite basic! 
 
Så nöjd med mina köp!
 
Din Sko// Storlek 36 // Ordinarie pris: 399:-, reapris: 299 :-
 
 
Lager 157// Storlek XS// Pris: 157:-
 
freja lindsjö

så snygga! förstår du är nöjd :D

Julia Svensson

Såå mycket snyggt!!

Carro

Härlig shopping :)

ajlimullersandvik.blogg.se

sviiiinsnyggt! ÄLSKAR skorna verkligen! <3

Ida

Men gud vad snygga!! :)

Carolina Thoor

Riktigt snygga, båda två!

Sv; javisst var det hihi :D

Gabriella

Såå snygga!!

Tilda Barkselius

Otroligt snygga skor och jacka!!

Anita

Snygg jacka :D

NICOLE

Såå bra köp! :D

Linda

Åh, fina saker :-)

juliette

jätte fin jacka :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress