Gårdagskvällen och dagen har spenderats med min underbara Lilly. Åh, vad jag älskar denna vän alltså. ♥
Typiskt oss är att ha spa-kvällar och igår var det dags för en sådan igen! Med ansiktsmasker och fotbad satte vi oss med nice musik och lite gott och bara pratade. Väldigt välbehövligt och mysigt.
 
Idag efter att jag varit iväg en sväng med mamma och syster och fyndat lite (bilder kommer!) så sågs vi igen för att uppleva en del av nationaldags-firandet i stan och för att äta lite gott tillsammans i parken, sushi för min del! En himla bra dag idag med med mycket tid i solen vilket verkligen uppskattas! Glad nationaldag på er också! ♥
 
Fick också världens 50-talskänsla idag och körde på både röd bandana och rött läppstift, haha. Lite ovant, men gillade det skarpt!
NICOLE

Åh så härligt :)

elin

Åh så härliga bilder!<3

Netti Starby

Vad mysigt med spakväll och härliga bilder! :-D Kramis

Louise

Va mysigt med spa :)

Amanda CL

Vad mysigt!
Jag har inte gjort så mycket idag
Kramar

Carro

Härligt med sånna vänner och fina bilder :)

amanda

Gud så mysig dag<3

Jennifer Queen

Spa kvällar är bäst ju :D

Norahsmamma

Vilken härlig kväll:)))

Linda

Lät riktigt mysigt :-)

A M

Gud vad mysigt!!
sv: Tack visst är den! :D
Kram

Alice Lindström

åh vad nice med spakväll!

Josäfin Andersson

härliga bilder :D

Sara

Åh vad mysigt med spa-kväll :)

Flisan

Härliga bilder :D

Matilda Berlin

Men guuu vad mysigt det ser ut!!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress