Gårdagen var fullspäckad med vänner, men jag klagar inte!
Först träffade jag fina Molly för en sushi-lunch, mumsigt mumsigt! Efter det träffade jag min vän Vilgot för lite jordgubbsfika med chokladmuffins i hans trädgård. Det var himla längesedan vi sågs bara vi på tu man hand så det var riktigt trevligt att hänga lite igen! 
 
Guldkanten på dagen var ju dock på kvällen. Ni som följt min blogg länge vet om en av mina bästa vänner Tilda. Ni kanske även minns hur hon åkte till Australien i nio månader i september. Nu är hon äntligen hemma i Sverige och igår kunde vi äntligen ses. Fy sjutton säger jag bara vad jag saknat henne. Även om vi hållt kontakt under tiden hon varit borta är det ju inte samma sak. Det blev några riktigt underbara timmar tillsammans. Så underbart att ha henne hemma igen. ♥
 
Har tyvärr ingen bild från vårt kära återseende, vi hade för mycket att prata om för att en tanke på någon form av bild ens skulle finnas med i tanken, haha, men här är i alla fall min och Mollys supergoda sushi, samt hur Vilgot fick för sig att leka larv i hängmattan, haha. 
 
elin

Vilken bra dag du verkar ha haft!<3

Amanda

Gud sån rolig dag <3

Louise

Va roligt 😀

eva%252520lina%252520

ohh va gott!! <3

Tilda Barkselius

Men så härligt du verkar haft det idag!

MALIN

Men åh, vad gott med sushi! Kram

Anita

Såå gott med Sushi :D

Carro

Vilken härlig dag! :)

Matilda Berlin

Men alltså guuuuu vad god den där sushin såg ut!!!

Linda

Gud så gott med sushi!

ajlimullersandvik.blogg.se

Men åååh vad härligt, jag minns hur sorgligt det var när hon skulle åka. Jag förstår att det måste vara ett oerhört kärt återseende :)

Johan

Åh, det är så kul att träffa vänner sådär som man inte har träffat på huur länge som helst! :)

SV: Tack så mycket! Det känns skitbra och det ska bli så kul med allting här nu framöver! :)

Emilia

Låter som en jättemysig dag <3

NICOLE

Men muuuuuums med sushi :D

Henrik Olsson - Föreläsning

Vad härligt att få återse sin vän efter så lång tid! :)

Amanda CL

vad mysigt! :)

JoJo

så härligt du har haft det och så gott med sushi! :D kram på dig! :* <3

Gabriella

Så roligt!!

Emelie Andersson

Åh vad roligt :) hoppas ni hade det perfekt!

Josäfin Andersson

Låter som en toppenhärlig dag :D

Hanna

såg så gott ut :D

Josefine

Gott med sushi!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress