Eftersom det var önskat med bilder på mina studentpresenter så kommer det nu bilder på det! ^^
Är så otroligt tacksam för allt, det var verkligen mer än nödvändigt. ♥
 
Två böcker, presentkort på Åhlens, shower gel från The Body Shop.
Liten staty i keramik och en klocka (jag älskar ju klockor, haha). 
Matchande halsband, armband och örhängen.
 Berlocker i överflöd!
 Ännu en berlock, och en ring med äkta diamant.
Små skålar (fyra) i serien Swedish Grace som jag samlar på!
Dricks/whiskey-glas från en serie jag samlar på!
Mängder med vackra blommor samt ett stort fat. 
Ett kit med massor av asiatiska saker, innehållet ser ni på bilderna nedan! 
Kina-schack (äääälskade det spelet när jag var yngre!), coca-cola med texten Hong Kong, haha, koreansk chilisås, koreansk krydda, sjögräsnudlar, Kinapuffar och ätpinnar. Texten då? ;) Jag hjälper er: "Wo bu hui yong kuaizi"= "Jag kan inte avnända ätpinnar." Och det är så sant. Jag kan verkligen inte använda dem, himla tur jag fick några att öva med, haha.
En tavla mamma och pappa gjort (gullisar) där texten i stora drag betyder "Grattis till studenten och lycka till i framtiden!" En rolig grej med detta är att min vän Joe var på min student och då han är från Kina fick han läsa upp texten (för tbh förstår jag faktiskt inte allt som står, haha) och hela släkten blev helt lyrisk och imponerad, haha. Under tavlan ser ni litteratur av koreanska och kinesiska författare!
 
Detta var det jag fick, plus massor av fina kort, pengar, och såklart det som hängdes kring min hals efter utpsringet, men det kändes inte riktigt nödvändigt att ta med, haha. Så otroligt tacksam för allt. ♥
Elin

Åh så mycket fint du fick!!❤️

Amanda

Så härliga presenter <3

Emelie Andersson

Så fina saker :)

Days by Johanna

Så fina presenter du fick! :) Grattis i efterskott

Gabriella

Jättefina saker!! <3

Josäfin Andersson

Åh så mycket fina presenter!! Diggar glasen med guldkant lite extra tho :D

NICOLE

Så kul att se! :D Bra grejer =)

Anita

Oj så mycket fint du fick !! :D

Linda

Åh så himla fint!

A M

Wow så mycket fint du fick!
sv: Ja Malta är en underbar plats, så himla vackert!!
Kram <3

Matilda Berlin

Men alltså åhh så mycket fint!! Fick faktiskt också den thomas sabo berlocken =)) Kram <3

Hanna

super mycket fint :D

Flisan

Massa fina saker du fick :D

Jennifer Queen

Härliga presenter :D

Norahsmamma

Vilka fina presenter!!!

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Kul att få se, ser ut som att du fick många underbara presenter :)

Louise

Va mycket fint 😊

Celine

Fina saker du fått!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress