7 juni 2017

I'm NOT ready!

K-pop

Jag var då INTE redo när MAP6 bestämde sig för att släppa det här typ helt out of the blue, haha. Inga teasers, ingenting som visade på en comeback! Eller jo, en liten hint, men verkligen inget man tänkte på. Blir tyvärr så när grupperna är så underlägsna. :(
 
Jag är i alla fall mer än glad över deras comeback och den här låten är riktigt bra! Den skiljer sig en del från deras senaste och visar upp en annan stil och sound, men jag gillar det skarpt och den går på repeat här hemma just nu! ♥
 
Johan

Alltid kul med låttips, även om den kanske inte riktigt var vad jag helst lyssnar på :)

SV: Tack! Jag hoppas på positivt besked här om några dagar :)

Amanda

Åh alltid lika kul är ens favvisar släpper nytt<3

Gabriella

Så roligt!!

J

Roligt med Come back!

elin

Roligt med en come back , den var bra!<3

ajlimullersandvik.blogg.se

Men vad kul i alla fall, även om du inte var redo. De var ju redo i alla fall ;) Sjukt bra dansare.

sv: TACK SÅ MYCKET (caps med flit för mig med ;))!! :D :D :D D

Josse

måste lyssna! :)

Felicia

vad kul :D

Netti Starby

Vad kul att gruppen har gjort en comeback! :-D Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress