I brist på annat tänkte jag att det vore kul med ett litet inlägg med lite random vardagsbilder från de senaste dagarna! ^^ Så lite såhär har min vardag sett ut från och med i måndags, och visst har jag hunnit med lite trots mycket jobb!
Många snapchat-bilder är det så vill ni lägga till mig där heter jag lallizz98!
 
Var på restaurang med mamma och pappa// Bäddade efter det ned mig i soffan med Disney-filmen "Upp" då jag hade sådan otrolig mensvärk, usch!// Startade jobbveckan klockan åtta på tisdagen!
Efter tisdagspasset tog jag mig en promenad till mina fyrbenta (och tvåbenta, människorna, haha) vänner Skatan och Rolle // Onsdagen efter jobbet blev en kväll i Sandviken med en mycket mysig individ. // Fick världens finaste fotkedja från Spanien!
Kände hur hatet för att stretcha efter träningspassen inte släppt, haha. Aj aj med träningsvärk har jag då fått säga de senaste dagarna! // Min konversation till mig själv innan jag köpte skorna, haha. // Gårdagens frukost innan jobbet; havregrynsgröt med jordgubbar, banan, kokosflingor, kardemumma, linfrön russin!
 
Det är lite vad jag gjort so far! Som ni vet jobbar jag helgen + måndag innan jag har en ledig dag och ska då beta av två stäningar till (stängde igår med) till 22.15. Idag jobbar jag 10-19 och efter det ska jag faktiskt ta några drinkar med en saknad vän! ♥ Hon bor inte i stan så vi passar alltid på att ses när hon är här så det ska bli riktigt roligt! 
 
Önskar er en superfin lördag! ♥ Vad ska ni hitta på idag? 
Matilda Berlin

Åhh så fina bilder!! Kram <33

NICOLE

Härliga bilder :D

Amanda

Så kul att läsa<3

Natalie

Verkar som du har haft det mysigt och roligt, i alla fall vad det ser ut som. Hoppas du får en bra dag! Kram

Emilia

Roligt inlägg! Idag ska jag njuta utav solen, yeyy :D

Hanna

Mysigt !

Sarah

Va snällt att du fick en fotkedja :)
Så mysigt att gå ut o dricka drinkar :)

Louise

Lät som en härlig vecka förutom mensvärk såklart! 😋

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress