Halloj!
Fredag idag och helg, men för mig ter sig helgen lite annorlunda än vanligt! Jag jobbar hela helgen (vilket inte är ovanligt, haha), men just därför är jag också hemma själv den här helgen. Resten av familjen är och firar min kusin Jens och de åkte igår. Jag ville verkligen, verkligen, VERKLIGEN följa med då jag och Jens som ni vet står varandra väldigt nära och det dessutom är hans 18-årsfirande, men tyvärr kunde jag inte byta helg, försökte verkligen. Men, men, så är det!
 
Rätt skönt att vara själv faktiskt, men ovant då jag faktiskt aldrig sovit hemma själv förut, haha. Men det gick finemang igår! Ikväll kommer dock Molly hit och sover över vilket ska bli supermys och då jag jobbar 15-22.15 imorgon. Idag öppnade jag så jobbade 6.45-15.00 vilket kändes riktigt segt när jag klev upp vid fem imorse, haha, men ändå skönt med en lite längre eftermiddag. ^^ 
 
Jag har hunnit med att shoppa lite på rean, handla till ikväll och även tränat en stund! Nu inväntar jag Molly och då blir det god mat och dryck! Härligt värre. ♥
 
Bara tre random Snapchat-bilder från igår och idag.
Sandra SG

sv: åh tack! :D Ja det var skönt att hon inte hade något större problem och skönt att få svar på frågor man undrar över.

Gabriella

Hoppas att jobbandet går bra imorgon, synd att du inte kunde följa med!!

Netti Starby

Vad tråkigt att du inte kunde byta helg och sådant är så typiskt. Härliga snapchat bilder! :-D Kramis

Emilia

Synd att du inte fick bort din tid, men ganska skönt ändå att vara ensam hemma kanske hehe ;D Hoppas du får en supermysig kväll med din vän! :D

Natalie

Inte kul med helgjobb... Men senare lördagar och hela söndagar tjänar man mer! Hoppas du får chans att fira kusinen en annan gång. Kram!

Emelie Andersson

Hoppas att du får och har haft en bra jobbhelg ändå trots att du har varit själv hemma med ;)

Linnea Kinis

jobbat idag jag med :) gud vad tidigt du har varit uppe då! (snapchatbilden)

My

Tråkigt att du inte kunde följa med, men du verkar haft det toppenbra hemma ändå trots jobb :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress