Häromdagen när jag var med Stina i stan blev det lite titt i affärer. Var egentligen bara ute efter ansiktmasken och rengöringen som ni ser till höger, men lite mer än så blev det, hihi. 
 
Ansiktsmasken fick jag faktiskt av Stina när jag fyllde år, men nu är den slut så var tvungen att införskaffa mig en ny! Älskar den! Sedan, eftersom min ansiktsrengöring också håller på att ta slut, tipsade hon om rengöringen i samma serie så jag bestämde mig för att prova något nytt! Hittills är jag nöjd även med den!
 
Sedan köpte jag även (på rea ska tilläggas, haha) denna jättefina och simpla lite oversizeklänning från BikBok! Jättefin! 
 
Och sedan; ni vet ju att jag är en sucker för skor, haha, och när jag såg dessa inne på Myrorna för bara 100 kr (!!!) kunde jag ju inte låta bli! Sååå underbart snygga, är toknöjd! Riktigt snygga och fräscha för att vara second-hand, ser ju typ inte ens använda ut! Kände när jag kom hem och tömde mina påsar vilken snygg outfit jag egentligen fick ihop under dagen, vit klänning och gröna skor; perfekt! ;) 
 
Netti Starby

Så himla snygga skor du hittade hos myrorna och värsta fyndet! :-D Kramis

Clara

Älskar secondhand! Det går verkligen att hitta speciella saker om man letar. Superfin färg på skorna <3

Carro

Vilken härlig shopping! :)

NICOLE

så kul med nytt :D

Carolina Thoor

Galet snygga skor! Förstår att du blev överlycklig. Ja, second hand affärer har faktiskt väldigt fina kläder :D

Sv; ja, det var jätte trevligt! Ja, aldrig fel att införskaffa sig en ny telefon :D

Emilia

Jättesnygga skor!! Och roligt att testa nytt, med ansiktsrengöringen!

Amanda

Alltid lika kul att hitta fynd<3

ajlimullersandvik.blogg.se

suuuupersnygga skor, sååå bra köp :D

JoJo

kul med lite nytt. skorna är ju assnygga! :D kram. <3

Louise

Åh har alltid velat testa den ansiktsmasken får göra de då 😃

elin

Alltid lika roligt med fynd<3

My

Så underbart med fynd!! Riktigt snygga klackar :D

linda

roligt med lite nytt :)

Linda

Åh vilka fina fynd <3

Linda

Åh vilka fina fynd <3

Ida

Sjukt snygga skor :D

Missa inte veckans blogg hos mig :)

Matilda Berlin

ÄLSKAR verkligen när man fyndar =)) Såå fina grejer <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress