Ni som sökt kurser eller utbildningar på universitet/högskola vet nog förmodligen att antagningsbeskeden kom idag! Hur gick det för er? SJÄLV KOM JAG IN, HIHI! Är så himla lycklig! Så jag ska, som ni ser nedan, läsa två kurser på distans, en 100% kurs med 30 HP i kinesiska (TAGGA, hihi, är så taggad på att fortsätta utveckla det!) och en 7,5 HP-kurs i ledarskap! Har alltid älskat att leda och inspirera andra, vilket ni säkert märkt med tanke på min egenstartade dansgrupp, så tror att denna kurs kommer att gynna mig jättemycket!
 
Planerat idag då jag faktiskt är ledig var att träffa fina Stina! ♥ Inte träffat henne sedan vi tog studenten så det var jättekul! Eftersom hon kom in på sin utbildning OCH fick lägenheten hon ansökt om blev vår lilla träff ett stort firande, hihi! Åh, är så taggad på hösten nu!
 
Har ni några frågor eller så om min utbildning eller framtiden är det bara att köra på! Eller vad säger ni om en frågestund snart igen? Det var ju ett tag sedan... Let me know vad ni tycker!
 
Kram! 
 
 
Sarah

GRATTIS till att du kom in :)

Celine

Gud så kul! Grattis! :D

elin

Så roligt att du blev antagen och så gott med sushi <3

Days by Johanna

Så härligt , grattis till er båda!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis till dig :)

Flisan

Vad kul :D

Amanda

Gud så kul grattis!! Kom också in på en av linjerna jag hade sökt och reserv på några andra som jag också väldigt gärna vill in på så har lite beslutsångest haha!

Emilia

Åh, coolt med kinesiska!!

Netti Starby

Men vad roligt och stort grattis! :-D Kramis

Linda

Gud vad roligt, Grattis :D

Ida - foto & häst

Men åh så roligt, stort grattis! :D

Natalie

Vad kul och grattis, måste vara en lycka!!!

Carolina Thoor

Jag är mest sugen på att veta vad som gjorde sig så himla intresserad utav Kinesiska? :D
Himla roligt att du kom in på utbildningarna, jätteglad för din skull! :D <3

Sv; jo men visst, håller helt med dig haha :D

NICOLE

Åh vad roligt! :D Lycka till med studierna! Jag kom också in, :)

NICOLE

Åh vad roligt! :D Lycka till med studierna! Jag kom också in på det jag sökt :)

Emelie Andersson

Åh stort grattis fina du😃❤️

Matilda Berlin

Men guu vad kul!! GRATTIS fining!! <3

Sarah

maten var god men jag hade ont i magen dagen inan

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag kom också in på mitt förstahandsval :D Grattis till oss båda, tjoho!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress