Godmorgon solstrålar! ♥
Här skiner solen vilket är underbart, men sjäv känner jag mig inte lika underbar. Har dragit på mig världens förkylning så är hemma idag. Usch. Kände på mig det litegrann efter skogspromenaden i helgen då jag glömde mina vantar hemma, och sedan har det bara gått utför. Dum som jag är var jag ju fast besluten att ställa upp för mina medlemmar igår och hålla tre timmars danslektion och ni som känner mig vet ju att jag har det väldigt svårt att ta det lugnt fast jag måste... Så ja. Det var tre timmar för mycket. 
 
Så det säger sig väl kanske självt att det inte blir någon dansträning med tävlingsgruppen, eller för den delen dressyrpass på Micla idag. Usch, såg ju så mycket fram emot båda delar! 
 
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon då jag har en hel del planerat både imorgon och i helgen, men just nu känns det tveksamt...
 
Hoppas att ni mår bra i alla fall, kram! ♥
 
Dixi Wonderland

Håller tummarna för att du ska må bättre :)

Emma Broberg

Så typiskt :( Ibland tror man att man är mindre sjuk än vad man är.. :(

MartinaOlsson

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med Viphuset, som är en hemsida där du främst hittar heminredning, men även en del smycken och kläder. Det du kan vinna i tävlingen är en valfri vara ur deras sortiment till ett värde av max 600kr! :) Om du är intresserad kan du klicka på länken nedan för att vara med och tävla!
https://martinaolsson.myshowroom.se/64984/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-viphuset/

ajlimullersandvik.blogg.se

hoppas att du kryar på dig riktigt riktigt snabbt :D

JoJo

härligt att solen har varit framme hos er idag men trist att du har blivit förkyld. du får krya på dig fina du! :) kramis! <3

Gabriella

Krya på dig!!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Du får försöka att vila, det är inte bra att ta på sig för mycket <3

Sarah

Så himla jobbigt o va förkyld :/ E oxå sjuk :/ Du får krya på dej :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress