Här kommer som lovat en liten sammanfattning av mitt jullov! ♥ Som vanligt har jag missat en grejer som jag glömt fota något ifrån, haha, men ni vet ju rätt mycket jag gjort ändå då jag bloggat om det mesta!
 
Känns helt sjukt att detta faktiskt nästan var ens sista jullov... vem vet vad som händer med lov och ledighet efter studenten?
 
Inledde lovet med en hopplektion som gick över förväntan efter att inte ha hoppat på ett halvår// Firade jul tillsammans med min underbara familj och farmor// På juldagen vankades det party för hela slanten och det vankades utgång med några vänner, på bilden vackra Ida. 
 
Paketbyte och julgodis efter en långpromenad med Frida// Firade in det nya året på ett riktigt bra sätt// Började det nya året med en fika och promenad runt vår vackra stad med fina Stina.
 
Mysig sleepover fick det bli med min nyfunna vän Freja då vi åt massor av gott och spelade Just Dance// En kort weekend i Örebro med familjen, riktigt mysigt // Avslutade lovet med bästa Frida med en myskväll.
 
Ett underbart "sista" jullov var det och jag tackar alla som gjorde det fantastiskt, nämnda och onämnda.♥
Angelica

Ser ut som ett riktigt bra jullov :D

Jessica Högberg

Låter så sorgligt... sista jullovet... tur det inte är samma som sista julen=))

Flisan

sv: hehe tack :)

härliga bilder :D

Ida

De låter som ett bra jullov :D

my

Åååh vill ta studenten igen :D

Dixi Wonderland

Kan säga att man kommer sakna alla dessa lov. När man gick i skolan så tyckte man att man hade för lite men när man kommer ut i vuxenlivet och har mat 1 månads ledighet på ett helt år då inser man hur bra alla loven var :)

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Amanda CL

härligt "sista" jullov :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress