Igår stod det som jag nämnde jobb på schemat mellan 9-16!
Det var nämligen Barnens lördag igen och jag fick återigen hålla i aktiviteten! ^^ Denna gång var det rundtur på vårt lager med små överraskningar påvägen och det var riktigt uppskattat av både barn och föräldrar att verkligen får se hur det ser ut "bakom kulisserna" på ett sådant stort företag!
 
Så jag och min kollega gick några turer och visade diverse lagerutrymmen och kylar/frysar, ställde dem några frågor om hur många semlor vi säljer på en vecka (vilket är 2500 styckna!) och om de visste hur många anställda som fanns, samt att vi vid olika stationer, t.ex vid fruktlagret och bageriet gav dem grapefrukt och bullar!
 
Sedan avslutades det hela med en varsin goodie-bag med lite diverse saker! Verkligen en rolig arbetsdag! ♥
 
På kvällen sedan var det dags för Livekarusellen! Har skrivit om det tidigare år då jag haft vänner som tävlat förut, men för er som inte vet är det en tävling med inriktning musik där man får uppträda. Man är garanterad fyra spelningar och efter de spelningarna räknas alla röster ihop och man går vidare till olika delfinaler och så!
 
Så jag, Amanda och Stina möttes upp för att äta innan det var dags för Stina att spela! Hon är så otroligt duktig, är så stolt över henne, och så modigt att hon vågar spela sina egna låtar. ♥ Nu håller vi tummarna för att hon fick många röster och att det går bra på de andra spelningarna!
 
 
Amanda CL

låter som en rolig dag :D
vad kul att rundturen var uppskattad :D
ska hålla tummarna för att många röstar :)

Therese

Låter som en bra dag och vad kul med konsert :)

ajlimullersandvik.blogg.se

heja heja Stina!! :)

Flisan

sv: jamen verkligen jag är glad att vi vann trots mitt dåliga spel haha :P

kul med goodiebags hehe :D

Dixi Wonderland

Åh va kul :D Köpte min första semla på flera år igår från Maxi ;)

Anonym

SÅ mycket härliga bilder! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress