Halloj finisar! 
Igår var det firande för fina Moa då hon fyller år idag! Grattis på 19-årsdagen finaste. ♥
Vi var ett gäng som sågs hemma hos henne först där vi blev bjudna på lite champagne, riktigt fancy! Några timmar senare drog vi till Puls och dansade loss ett flertal timmar till klockan tre! 
 
Som vanligt blev det lite alkohol för min del vilket är skönt då man slipper baksmällan och kan vara lite produktiv vilket är bra då jag ska både träna samt spela in min teckenspråksläxa idag. Så blir en skön dag för mig idag!
 
Nöjd med kvällen är jag med riktigt fina tjejer. ♥
 
Emma

Snapchat är väl ändå den bästa uppfinningen någonsin??? :)

Therese

Vad kul med firande :) Jag var med ute igår :)

Svar: Vi provade Girls hiphop eller något sådant :P Var för mycket folk så vi begav oss hem efter det :P

Ida

Åh vad kul med födelsedagsfirande! :)

Netti Starby

Vad roligt ni har haft det och grattis i efterskott :-D Kramis

Flisan

sv: tack :)

såg ut som ni hade kul :D

jessy

Roligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress