18 februari 2017

HU14-röj!

Värt att minnas

Igår blev det som jag nämnt utgång med klassen! ♥
Vi träffades först på Världens Bar för lite mat och drinkar. Där satt vi några timmar och det var verkligen så mysigt att prata med alla på ett annat sätt!
 
Efter det drog vi till Arbis där vi dansade och hade kul tillsammans! Det var verkligen en så rolig kväll som faktiskt slutade ganska tidigt ändå. Var hemma med Stina klockan ett och så somnade vi vid två ungefär. Blev en härlig sovmorgon idag vilket var välbehövligt.
 
Nu ska jag se till att träna och ikväll ska jag träffa Ida och Frida för lite mello-mys och mat! ♥
 
Maria

Härligt

jessy

Åh så kul :D

Moa

Vad fina :)

Moa

Vad fina :)

Netti Starby

Vad roligt att kvällen blev lyckad och vilka härliga bilder! :-D Kramis

Carolina Thoor

Mysig kväll tillsammans med klassen och skönt att det inte pågick under hela natten. Skönt att kunna tänka på refrängen också! ;)

Sv; ja, det längtar jag verkligen till! Ja, det längtar jag verkligen till :D

Celine

Låter sååå kul!

Gabriella

Så roligt!!

Carro

Vilka härliga bilder och så roligt det lät :)

Linda

Ser grymt kul ut :-)

My

Vad roligt :D

TereseFlinth

Men åååh vad roligt med hela klassen jiu!!

sv; Ja det är väldigt bra för mig nu i början när jag försöker komma in i vanan igen att blogga efter bloggpausen :) Hihi visst är han söt!
Kram

Matilda Berlin

Åhh vad roligt det låter!! =) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress