Fredag idag och efter idag har jag äntligen sportlov!
Har rätt mycket planerat faktiskt, haha, senast jag kollade hade jag inte en enda dag ledig på lovet, haha, är inbokad hela tiden. Men det är roliga saker så jag klagar inte! ^^ Tänker att jag berättar lite efterhand i bloggen vad jag har på gång och så kör vi en liten sammanfattning med bilder i slutet av lovet som jag brukar. Låter det bra?
 
Tyvärr har teckenspråket blivit inställt vilket är himla synd då det är vår sista fredagslektion tillsammans och då skulle ha fikat, sett på film och haft betygssamtal. Riktigt trist. Nu har vi bara en lektion kvar tillsammans, måndagen efter lovet, men vi är några som kanske ska ses ändå idag, men får se!
 
Ikväll då väntas faktiskt utgång med klassen för att fira in sportlovet! ♥ Vi vill göra lite saker tillsammans utanför skolan eftersom det är vårt sista år tillsammans och vi verkligen gillar varandra så då fick det bli en liten utgång! Vi har bokat bord på Världens Bar där vi ska äta, och sen drar vi väl vidare till något ställe och dansar lite. ^^ Ska bli riktigt roligt, och roligt med lite kvalitétstid med klassen! ♥
 
Vad ska du göra idag?
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
 
Netti Starby

Vad roligt att ni ska fira in sportlovet hela klassen tillsammans och hoppas ni får det superkul! :-D Kramis

MartinaOlsson

sv; ja verkligen, han är så himla söt :)

Carro

Åh så roligt! :)

Carolina Thoor

Låter som en härlig fredag du har att se fram emot! Tråkigt med teckenspråks lektionen också. MEn tur att det åtminstone är en kvar :)

Sv; ja, det är jag riktigt riktigt nöjd! :D

Moa

Vad kul!

Celine

Så avis jag blir! Jag har två skolveckor kvar innan jag får lov!

Bella

Hoppas att du får en bra kväll, kram!

jessy

Va skönt, ha ett kanon bra lov nu då :D

Tilda Barkselius

Åh så skönt med lov!

Gabriella

Åh såå härligt!!

Matilda Berlin

Åh vad fantastiskt det låter! Hoppas det blev precis så bra =) Kram fining <3

Linda

Lät myspys!

Moa

Hoppas du hade en bra fredag :)

Flisan

sv: ja eller hur!

skönt med lov :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress