Äntligen idag får jag vistas i dansstudion igen med mina fantastiska medlemmar. ♥
Saknade dem så mycket förra veckan när jag inte kunde gå. Jag mår verkligen så bra över att jobba med dem och få vara i den miljön. Tycker verkligen om dem och dansen obeskrivligt mycket och onsdagseftermiddagar är verkligen veckans höjdpunkt. 
 
 
Bilder från Pinterest.com, collage gjort av mig. 
Bella

Bra citat!

jessy

Men va roligt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Underbart att vara tillbaka! :)

Carro

Ha det så roligt! :)

Tilda Barkselius

Åh vad kul att du är tillbaka!

Beatrice

Så himla kul att du gör något du trivs med, så viktigt!! Kramis.

Gabriella

Såå roligt!!

Ida

Åh vad kul!! :)

Maria

Så fina ordspråk
Maria

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar ju helt toppen :D :D så mycket kärlek :D

Linda

Åh så roligt:-)

Kaffehörnan

Så Amazing detta låter att vistas där man trivs bra i

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress