Även i år har jag lyckats shoppa lite på mellandagsrean, men inte bara onödigheter. ;) Köpte min deo som var på rea som jag verkligen behövde, samt skrivbordsförvaring, men deon kändes inte så intressant att visa upp och skrivbordsinredningen gjorde sig inget vidare på bild, haha.
 
 Här är vad jag fyndade:
♥ Ja, jag hittade ännu ett par skor, hehe... Har alldeles för många, meeen kunde inte motstå dessa! Har tittat på dem ganska länge, och nu när de var nedsatta 200:- var jag tvungen att slå till! Och de är i sammet, hur nice?!
 ♥ En sport-bh.
Två nagellack, kalligrafipennor och en mascara. Har någon av er provat mascaran? Är den bra? Min håller på att ta slut så tänkte att jag kunde passa på att prova något nytt när det ändå var på rea!
Ett litet ananas-ljus. Detta är en liten rolig historia, haha. Den stora ananasen fick jag av moster i julklapp, och det är en burk. När jag såg den lilla på rea tänkte jag ju att de skulle passa perfekt med varandra, meeeen när jag kom hem och tog upp den ur förpackningen såg jag att det inte alls var en burk som jag trodde, utan ett ljus! Så där stod jag med en burk och ett ljus istället för två burkar som jag från början trodde, haha! Men fina är de ju ändå, och när jag eldat upp ljuset blir det ju faktiskt en burk. ;)
 
På sista bilden är det en mugg och te, men detta shoppade jag faktiskt inte utan fick i present av min fina vän Frida och tyckte helt klart det förtjänade en plats i detta inlägg. ♥
Netti Starby

Åh vilka fina köp du fyndade! :-D Kramis

Alice Lindström

Fina saker du hittade!

Gabriella

Åh såå fina saker!!

Emelie Andersson

Åh så snyggt! :) bra att du unnar dig vännen <3

Tina

Sv: ja jag fick verkligen jättefina julklappar av bästis! Hon skämmer bort mig!😃
Åh vad fina fynd du köpt! Älskar sport-bh-n ! Så himla snygg! Jättefina ananaser med även fast en var ett ljus! De är ju fint de med! Hoppas du får en toppen lördag fina du! 😃

ajlimullersandvik.blogg.se

Men åh, så härligt att du hittat så mycket!!

Carolina Thoor

Massa härliga fynd ju!! Själv var jag också ute och fyndade igår och fick med mig: ett nagellack plus att jag köpte ett sådant här lack som gör att nagellacket blir matt, jag köpte tre par trosor, ett par svarta ''jeans'' och en kalender plus en tjocktröja till min brorsdotter i present då hon på onsdag fyller hela 6 år. Medan min pojkvän fyndade strykjärn plus strykbräda plus en gasbrännare :D

Sv; tackar :D

Dixi Wonderland

Alltid roligt när man fyndar :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress