Jag är så himla nöjd och tacksam över alla mina julklappar! 
Än har jag inte fått alla, har lite julklappsbyten med kompisar kvar, men jag tycker vi kör på en sammanfattning av det jag har fått i alla fall, det andra lär ni nog se snart i alla fall. ^^
 
Är det bara jag, eller känns kvalitén på bilderna jättekonstig? Märkte det nu, tycker de inte alls ser lika bra och skarpa ut som de brukar!
 
En Asien-inspirerad vas och en ljusslinga. Dessa två vann jag i paketspelet!
Extra lång laddsladd, lipsyl, presentkort på Espresso House, en handkräm från Rituals, samt ett set med tre olika ansiktsmasker. 
Ett set med bodylotin och bodymist, och sminkborstar.
Två ansiktsmasker från Korean Skincare, och en liten ängel att hänga upp samt ett blockljus.
En datorväska, en anteckningsbok och pennor, och klistermärken och pennor. 
En bakbok och en morgonrock. 
Ett gosedjur med en bild på mig och älsklingen och en väckarklocka (♥), och två träningstights och en tröja. 
Louise

Åh så fina julklappar! :D

sarah

fina saker

JoJo

så mycket fint du har fått. jag förstår att du är nöjd med dina julklappar! :D god fortsättning sweetie! <3 kram! ;* <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag förstår att du är nöjd! Jag fick en stock snus bara :P

Gabriella

Åh såå himla fina saker!!

Netti Starby

Så fina julklappar du fick! :-D Kramis

MartinaOlsson

sv; tack! ja men verkligen, det är ju så kul när man ser att någon verkligen har tänkt till och inte bara köpt något för köpandets skull :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Ojojoj, vilka himla massa grejer :-D och bilderna ser fina ut, kanske något mörkare än vanligt bara?

Alice Lindström

Fina julklappar du fick!

Dixi Wonderland

Jag är också väldigt nöjd med mina :D

Celine

Så himla fina julklappar du fick!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress