Bjuder på en liten klassisk lista sådär på fredagen för att sammanfatta min dag! Enjoy! ♥
 
Dagens humör: Glad! 
Dagens mående: Bra, men lite ont i huvudet. Tror att det är de många timmars tenta-plugg framför datorn som gör det.
Dagens låt: Tip Toe (feat. French Montana)- Jason Derulo
Dagens vill ha: Oj, vet faktiskt inte!
Dagens klädsel: Myskläder just nu i kombo med pojkvännens hoodie, haha.
Dagens frisyr: Bara uppsatt lite slarvigt.
Dagens längtan: Juuuuulafton!
Dagens planer: Har spenderat många timmar med tentaplugg nu, och lite mer lär det väl bli, men vid fyratiden ska jag in till stan och fixa lite julklappar innan jag möter upp Molly för att gå på dansföreställning. Min gamla gymnasieskola sätter upp en dansuppvisning för att samla in pengar till danslinjens Kenya-resa, och detta år är temat kvinnors rättigheter. Ska bli roligt att se, speciellt då min kompis Freja är med i en liten del eftersom hon läser dans som individuellt val! Kommer också kännas riiiiktigt konstigt att vara tillbaka, haha, har verkligen inte satt min fot där sen jag tog studenten. Sen efter det ska jag och Molly ut och äta! 
Dagens beroende: Vatten p.g.a huvudvärken, och julmusik!
Dagens diss: Att snön som kom för några dagar sedan och gjorde allt så vackert och mysigt snart är borta. :( 
Dagens hiss: Dagen överlag, och att jag fått mycket plugg gjort!
Två heeelt random bilder på mig från igår som inte har ett dugg att göra med inlägget, haha!
Ebba

vad roligt med dansföreställning!! Och snööön, hallåååå!! Blir såå mycket mysigare med snö!!

Ida Lindborg ♡

Låter som en bra dag! :)

Angelica Wåhlin

TipToe är en såndär låt som verkligen fastnar!

Matilda Berlin

Åhhh så kul att läsa!! Speciellt att dagen varit så bra över lag =))) Kram finaste <3

Boel

Kul att läsa :D Vad pluggar du?

Dixi Wonderland

Fin du är :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress