1 augusti 2017

Jag ska åka...

Kina 2017

till Kina! 
OMG, KAN NI FÖRSTÅ DET? Nej, inte jag heller!
Detta är helt sjukt, det är på riktigt en dröm som går i uppfyllelse!
 
Ni vet ju hur fascinerad jag är av Asien, att jag läst kinesiska i två år och ska fortsätta med det i höst och allt det där, så att en av mina största drömmar är att besöka Kina kommer ju inte direkt som en chock! Och nu händer det! Har till och med haft ett utkast-inlägg redo om hur gärna jag vill åka, men som jag inte publicerat, haha.
 
Det började med världens överraskning från mamma och pappa för någon vecka sedan och jag blev så lycklig när de berättade att de hittat en resa. Mamma bara "Vad skulle du säga om att åka till Peking?" varpå jag blev så chockad att jag boksavligt talat satt med munnen öppen och sedan började gråta, haha. Förstod inte alls först vad hon menade, trodde hon skojade!
 
Innan vi kunde boka (det är en paketsresa med svensk guide och grejer, mer info delar jag med mig av  när det närmar sig!) var jag tvungen att mejla mina kurser för hösten för att se så det inte krockade med tentaperioder och sånt, men det gör det inte, hihi! Så i november åker jag och mamma till Beijing/Peking en vecka! HIHIH, TAGGA!
 
Är så obeskrivligt lycklig, dreams do come true. ♥
Bildkällor: Pinterest.com, collage gjort av mig.
elin

Fint collage!<3

Netti Starby

Nä men vad roligt och jag har alltid velat resa till Kina! <3 Kramis

Days%20by%20Johanna

oh vad roligt!

Linda

Åh, vill gärna flytta tillbaka dit!

Linnea Kinis

åh vad häftigt :)

Sarah

Så himla roligt för dej :)

Ida

Åh vad kul :D

My

Åh vad roligt :D

Amanda

Gud så coolt och kul<3

Sandra SG

omg, det kommer nog vara sjukt häftigt att få uppleva kina!

sv: tack så jätte mycket. Milla kommer säkert bli super söt i dessa fina kläder.

ajlimullersandvik.blogg.se

OMG YES! Grattis, så sjuuuukt roligt!!! <3 skulle också börja gråta om en sådan dröm gick i uppfyllelse sådär bara!

Ida - foto & häst

Men gud så roligt! Skulle också vilja besöka Kina någon gång :)

Emilia

Åhh så kul, hoppas du får en underbar resa! <3

AM

Wow vad coolt! Jag vill också!!
sv: Tack, men du ska ju verkligen inte säga något! Grymt gjort av dig!
Kram <3

Matilda Berlin

Men alltså WOW!! Blir inte alls avis nej ;) Hoppas du får en riktigt fantastisk resa!! <3

Emelie Andersson

Åh vad roligt, blir glad för din skull :)

sarah

aa den var jätte myssig och kolla där

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress