Nu kör vi! ♥
Detta är tidsinställt och nu är vi, om allt gått enligt planerna, på väg till Stockholm och konserten, hihi!
Själva konserten börjar inte förens 19.30 ikväll, men innan det är det ju Hi-Touch-eventet och köandet börjar vid 16.30 och dörrarna öppnas 17.30, men vi ville ju självklart se till att uppleva staden innan. ^^
 
En liten fråga också; jag som älskar att filma och redigera för att spara som minnen, vore ni intresserade av en film från dagen? Hade tänkt filma och redigera i vilket fall som helst, men vill ni se så delar jag gärna här. ^^
 
IHH, vi är så taggade nu! ♥
 
Igår när vi gjorde av med lite energi på en promenad i dagens sista solstrålar// Hypeade sönder på Snapchat.
Emelie Andersson

Ha det helt underbart och filma gärna lite från dagen och visa :) <3

Sara

Låter otroligt kul! En film vore jätteintressant att se, om du bara vill och hinner fixa det :)

Linda

Åh så härligt :-)

Netti Starby

Vad roligt med konsert och så himla fint det blev med nya designen! <3 Kramis

A M

Gud vad roligt, hoppas du får det jättebra!! Skulle vara kul med video :)
sv: JA verkligen trevligt :D
Kram

Henrik Olsson

Ja, det hade absolut varit intressant att se ett filmklipp från dagen :)

Carro

Ha så roligt! :)

Emma @ Beauty Boulevard

Åh vad kul att få se ett band en verkligen gillar :) Hoppas att du hade det bra!

Julia Svensson

ÅÅh vad kul

Gabriella

Hade varit jätteroligt med en film!!

sandra

ha så kul!

Ida

Jag vill gärna se din dag :)

Du har väl inte missat min veckans blogg tävling? :)

Carolina Thoor

Hoppas innerligt att du får en underbar kväll idag & en underbar dag i Stockholm! :)

Sv; ja, han skulle ha gjort detsamma för mig. Så självklart stödjer jag honom :)
Tackar <3

Det gör ju det, men som du säger att få större yta är så himla underbart! :D

Vad skönt då! Att ni under nionde klass slapp ha någon baldejt. Hade vi inte behövt det hade jag kanske gått, men avskydde bokstavligen alla där och ville absolut inte festa och ha det trevligt med typ människor jag inte tål. Så trist faktiskt :/

Jodå, här bor jag haha! Dock tror jag inte att vi kommer att springa på varandra, då jag är hemma för lungan ;)

JoJo

vad roligt med konsert, det är man inte alls ofta på :) kram. <3

Tilda Barkselius

Hoppas ni fått en underbar dag!

J

VAd roligt!!

Anita

Härligt med Konsert :)

hanna

Tack :D
jag är så glad över att ha fått den , slippa bry sig om de!
ja illamåendet är som bortblåst :d

Jessica Högberg

Vad är det för konsert?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress