14 april 2017

About yesterday.

Foton

Gårdagen började som sagt med ett tidigare dressyrpass på Sunburn! ♥ Mer detaljer om detta kommer i ett annat inlägg, men jag kan säga att jag är nöjd och att vi red ute för första gången den här terminen. ^^
 
Sen åkte jag och jobbade (jag har fått lite frågor om vart jag jobbar och jag jobbar på Ica Maxi!) och då var det påskpyssel på schemat. ^^ Jobbade mellan 14-19 och hjälpte barnen göra både kaninöron och nos! De kreativa "näbbarna" ni ser på mig och min kollega var något vi fick för oss när barnen var få och fokuset slut, haha. ;) Vi gav iallafall alla våra kollegor en hel del skrattattacker!
 
Snart bär det av till mina kusiner där påskhelgen spenderas! Alltid lika mysigt. ♥
 
Stallselfie iklädd stallkläder innan jag tog bilen till stallet// Pigga skönheten Sunburn innan passet!
Snapchat för att locka lite vänner, haha// Jag och min kollega iklädda våra "fina" näbbar// Me!
Moa Kandelin

Vad fina bilder :)

J

Mysigt med pyssel!!

Emelie andersson

Ser fram emot att läsa om passet :)
Vilka söta bilder!

JoJo

vad roligt att ni påskpysslade med barnen på jobbet! :D kram! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress