Nu äntligen är filmerna från Stockholm och 24K-konserten redigerade och uppladdade! 
 
Jag älskar ju verkligen att redigera och pyssla med sånt, haha, så det tog sin lilla tid, men nu så! ^^ Här nedan delar jag filmen från vår dag i Stockholm innan konserten började och i ett inlägg om några dagar publicerar jag videon från konserten!
 
Den är inte så lång, men hoppas ni finner den lite rolig och småmysig! ♥
 
Självklart är det en 24K-låt som bakgrundsmusik, haha.
  
Henrik Olsson

Jag önskar att jag vore bättre på att redigera filmklipp :P

Netti Starby

Åh vad kul med en video! <3 Kramis

Hanna

älskar övningarna , tycker dom är riktigt bra :D

Jeanette

Vad roligt med en video :) Vad använder du för program när du redigerar? Jag vill börja vlogga men har inget bra program att redigera i hehe

A M

Åh kul att se den här videon! Och wow vad fint du/Freja skriver!! Brevet ser ju nästan tryck ut för att ni har så fin handstil! :P
sv: Haha men testa mitt recept så ska du nog se att det blir bra hihi
Kram

Carro

Härlig video :)

elin

Sv: Den är verkligen toppen bra!!<3

Julia Svensson

Såå bra film!

Bella

Åh vad roligt med en video, ska genast kika!

Cecilia

Hoppas du får en fin torsdagskväll! :)

Flisan

sv: ja super tråkigt :)

kul :)

Gabriella

Åh jag ska ta och titta på direkten!! :D

NICOLE

Så roligt att du har intresse för redigering och så :D Kul med en video!

Tilda Barkselius

Jättekul att få se!

elin

Bra film<3

A M

Nu kan du se på bloggen, har antagit din utmaning! :P
Kramis <3

Linda

Så mys!

J

Rolig video!

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar ju toppen :D verkligen!!

Days by Johanna

Härligt videoklipp

A M

sv: Ja den är väldigt intressant, tack för utmaningen! :D
Kram

Terese Flint

Men åh vad härligt!!
Kramis

Ida

Åh kul med video! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress