15 september 2016

KÖRKORT!

Värt att minnas

JAAA!
Äntligen har jag tagit mitt körkort! 
Är så himla glad just nu, ni anar inte!
För er som undrar hade jag teoriprovet i tisdags och uppkörningen idag och båda satte jag på första försöket! Kan ju säga att jag förvirrade min körskollärare rejält när jag klev ur bilen med glädjetårar, haha... Är så otroligt glad just nu! ♥ 
 
I brist på bil-relaterade bilder, haha!
Alice

Men åh vad KUL!!!! GrattisGrattisGrattis!!

Amina

GRATTIS! :) Jag själv är ju sjukt seg så har inte tagit körkort än.. Det har liksom aldrig behövts hihi. Men jag ska göra det när jag är hemma i Sverige igen, så till nästa höst så ska det vara klart tänker jag. Grattis igen! Fira :)

Alice Lindström

Grattis!!!!

Celine

GRATTIS!! :D

Hanna

Men åh grattis!!! Gud så roligt :D
Ja fira med ett bra dressyr pass!

Elsa

Grattis till körkortet! :)

Jessica Högberg

GRATTIS!

Annelie

men vad kul! grattis! :)

JoJo

stort grattis till dig!! :D

sv; dom är helt amazing också! :D kram <3

Gabriella

Såå roligt, stort grattis!!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

ÅÅååh, stort grattis! Så grym du är! :D

Nelly

Nejmen så roligt! Stort grattis! :D

Dixi Wonderland

Stort grattis :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress