21 september 2016

Dåligt internet.

Okategoriserat

Hej!
Igår när jag kom hem bestämde sig mitt internet för att ge upp helt och jag kunde inte uppdatera. Jäkligt segt var det, men men, det är sånt som händer. 
 
Just nu har jag håltimme innan min sista lektion och sen drar ÄNTLIGEN SHOWGRUPPEN IGÅNG! ♥ Tagga! Ska skriva lite mer om den i ett annat inlägg, men ska bli så roligt att dra igång och leda och vi har redan fyra nya medlemmar! 
 
Har inte så mycket mer att säga, haha. Ha det så bra finisar! ♥
 
Dixi Wonderland

Om det händer igen så testa att göra en fabrikåterställning (sticka in en nål i de lilla hålet på baksidan av modemet och håll inne i några sek så att modemet startar om). Har jobbat med bredband och det brukar fungera :)

Netti Starby

Vad kul att du är taggad inför showgruppen :-D Kram

Alice

Asså åh, blir så sjukt irriterad på segt internet!

Ida

Kul med nya medlemmar :)

linah

såsööt bild;D!

Gabriella

Åh så roligt att det drar igång, tråkigt med internetet!!

Emelie Andersson

Söta du! Kul att de drar igång igen :) <3

Nelly

Åh, det är så drygt när internetet inte vill vara med..! :/ Men så roligt med en showgrupp, hoppas det blev lyckat! ^^

Jessica Högberg

Tråkigt när internet inte funkar

Hanna

Söt bild haha :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress