Halloj!
Sitter just nu och har rast på teckenspråkslektionen och tänkte uppdatera er då jag förmodligen inte kommer hinna sen. Jag blev akut inringd till jobbet så ska jobba mellan 16-20. Rätt segt då jag faktiskt hade planer på att shoppa på Black Friday med Frida, men det fick jag ju ställa in. Så när alla andra är ute och shoppar och festar står jag och jobbar, haha. Segt, men det känns helt okej ändå. Tjänar ju pengar och gillar mitt jobb så det är bra!

Ja, hoppas ni har en bra fredag och lyckas fynda lite! Jätteointressant inlägg, jag vet, men behövde bara uppdatera er lite så bloggen inte står helt tom. ^^

Kram på er!

ajlimullersandvik.blogg.se

bra att jobba ju, älskar att jobba!! Men älskar att ha helg också :D

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Jag förstår inte hysterin kring black friday. Haha

Ida

Kul och få jobba lite även om du egentligen hade andra planer :)

Gabriella

Åh så synd att det inte blev något shoppande!!

Zyllah

Vad härligt ändå att jobba, trots att tiden är lite dåligt vald. <3

Dixi Wonderland

Black Friday fortsätter hela helgen. På min blogg har jag samlat en massa rabatter hos en massa olika hemsidor så då slipper du leta :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress