21 november 2016

Min helg i bilder!

Foton

Godkväll på er!
Måndag idag efter en bra helg som jag tänkte sammanfatta lite för er då det var länge sedan jag gjorde ett sånt inlägg. ^^
 
I lördags jobbade jag som sagt på gymnasiemässan där jag representerade det humanistiska programmet! Tycker det är så roligt att jobba på mässan och få prata med människor och komma i närmare kontakt med de andra gymnasieskolorna. Riktigt mycket folk var det och många verkade intresserade av hum vilket är kul! Dock himla synd att jag inte får träffa de nya ettorna då jag tagit studenten då. 
 
Efter det blev det en välbehövlig mysfika med Freja med prat om allt och ingeting tillsammans med en varsin en värmande chailatte! ♥
 
 
Söndagen vaknade jag upp klockan halv åtta och vid nio-tiden fångade jag dagens första solstrålar på en fotopromenad. Väldigt lugnt och harmoniskt med bara någon enstaka bil och massor av fågelkvitter. Underbart. Efter några koppar kaffe blev jag himla produktiv och dammade och städade mitt rum samt bytte sängkläder. Två timmars plugg hann jag också med innan jag på eftermiddagen begav mig iväg på dans.
 
 
Som ni ser är det ganska många bilder från Snapchat på min blogg, haha, vilket kanske blir lite enformigt, jag vet, men de är himla smidiga att använda! Men om någon är intresserad får ni gärna lägga till mig där; lallizz98. ♥
Netti Starby

Låter som en mysig helg! :-D Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en riktigt spännande helg :D

Linda

Ser härligt ut :-)

Dixi Wonderland

Ibland finns inte tiden till att fota och då är de bra att man kan sno från sina andra sociala medier :)

Ida

Så gott med chailatte :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress