23 november 2016

Meng Jia!

Kinesisk musik

Snubblade över denna låt av den kinesiska sångerskan Jia Meng!
Hon är tydligen f.d medlem i den sydkoreanska gruppen Miss A, vilket jag inte hade en aning om att hon varit med i, de är ju ändå en väldigt känd grupp inom K-pop!
 
Visste inte om henne sen innan, men väldigt roligt att se att hon fortsätter med sin musik, numera på sitt modersmål kinesiska! 
 
Riktigt cool låt i hip-hopstil som går på repeat just nu! ♥
 
 
eva linah

himla bra!!

ajlimullersandvik.blogg.se

vad kul att hitta så ball underbar musik :D

Gabriella

Så bra!!

Linda

Åh, bra!

J

Duktig!

Liene Svärd

sv: Jag undrade vad ni gjorde på gymnasiemässan. Jag formulerade mig lite fel eftersom jag var trött förut.
Ja, det kommer bli så kul med projektet!

K-pop är så coolt tycker jag.

Dixi Wonderland

Alltid kul när man hittar ny musik :D

Netti Starby

Vad kul med något nytt! :-D Kramis

Hanna

Hoppas du får en bra torsdag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress