Halloj!
Hoppas att ni hade en bra valborgsmässoafton igår! Det hade jag! ^^
Den spenderades med mina fina tjejer Ida, Frida och Anja och kvällen började med lite lätt mat hemma hos Frida. Sen kollade vi på brasan inne i stan och lite fyrverkerier innan vi drog till vår bokning på Pinchos klockan 21.15.
 
Hade aldrig ätit där förut, men det var himla gott och väldigt fint! Påminde lite om en gammal cirkus eller Burlesque-klubb, haha. Mycket god mat och drinkar (alkoholfria såklart!) blev det! Träffade även lite gamla vänner med jag inte träffat på ett tag vilket var väldigt trevligt. ^^ Var hemma någon gång runt tolvslaget och är himla nöjd med kvällen.
 
Tack för en lyckad kväll, tjejer! ♥
 
Vad gjorde ni igår?
 
Redan förste maj idag med och helt sjukt att det bara är ynka 19 dagar kvar till min 18-årsdag!
 
ajlimullersandvik.blogg.se

men yummie, såååå avundsjuk!!

Ewelina

Så härligt att ni hade det bra!

Anna

Så roligt att du hade en bra valborg :) Själv så var jag i Stockholm igår.

Josefin Nilsson

Åh låter som en riktigt bra Valborg! Hoppas att du har en bra söndag! :)

Lucy

Pinchos är en utav mina favorit restauranger att gå till :D Igår blev det en spontan tjejkväll :D

Julia

Åh så gott det ser ut!
sv: Ja visst är de snygga! kram

Lydia

Låter som en riktigt bra valborg!

Terese

Men mys! Ska käka på pinchos på tisdag, så taggad!

sv: Aa supermums!
Kram

sandra.

Så fina ni är :) ser ut som ni hade en riktigt bra kväll :D:D

Denise

Härligt att du hade en trevlig kväll! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du hade en bra valborg! :)

Josefine

Härligt!!

sv: Det var de :)

Linn Strömberg

Åh vad mys!
Jag hängde med killen ;)

Gabriella

Åh såå roligt!!

jessy

Du ser ut att ha haft en trevlig helg :D

Ida - foto & häst

Låter ju superhärligt! Var på hemmafest igår hos min kompis och firade, superroligt :)

Matilda Johansson

Låter mysigt :)

SOFIA

Åh, vad god mat!!

Amanda, småbarnsmamma & träningsnarkoman

Såg ut som ett riktigt trevligt matställe :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress