Ny vecka och nya möjligheter! ♥
Mycket händer för mig denna vecka så tänkte dela den här nedan. ^^ TAGGA!
 
Idag (måndag): Skola som vanligt, och sen i eftermiddag dans med showgruppen! Vi fortsätter att öva stolsmedley och ett kort medley inför vår uppvisning 8 juni för alla humanister.
 
Tisdag: Muntligt nationellt prov i både engelska och spanska. På eftermiddagen träffa finaste Lilly!
 
Onsdag: Inget speciellt vad jag vet nu förutom storhandling inför helgen.
 
Torsdag: 18-ÅRSDAG, TJOHO! 
 
Fredag: Skola och dubbelkörlektion, sen på kvällen utekväll med några vänner.
 
Lördag: Massor av förberedelser hela dagen inför kvällen då det blir firande i form av ett litet fancy party med mina underbara vänner.
 
Söndag: Firande för mig med min fina släkt.
 
Så ser min vecka ut och jag är väldigt taggad!
Ska ni göra något speciellt i veckan?
 
Ha en härlig måndag, kram! ♥ 
Netti Starby

Vad roligt att du ska fira din födelsedag i flera dagar och grattis i förskott! Kram

Linn Strömberg

Önskar att jag hade kunnat vara med och fira dig!! <3<3

Maja

Vilken kul vecka!
De enda jag ska göra som är planerat i veckan är att provjobba haha! :)
kram

Emelie Andersson

Ser ut som en bra vecka och speciellt på torsdag! ;)

Milla

Låter som en toppenvecka med en del roligt firande!!

Terese

Åh vad roligt att snart fylla 18!

sv: Tack så supermycket!
Kram

sandra.

låter som en bra vecka :D och så kul att du fyller år med =)

Julia

Så kul att läsa!
sv: Åh ja min med! kram

Fanny

åååå grattis i förskott :D

Tuva Björnwall

låter som en härlig vecka :D

Natalie Honkonen

Låter som om det kommer bli en bra vecka för dig! Själv har jag inte så mycket inplanerat förutom en del prov skrivande och på helgen är det stafettkarneval här i Finland som jag ska delta i (hejarklack)!:D Ha en superbra vecka!

Gabriella

Åh så roligt att fylla år!!

Tilda Barkselius

Kul att se vad du ska göra i veckan!

Josefine

Låter som en bra vecka!

sv: Ja verkligen :)

matilda ♥

Åhh låter som en ganska bra vecka ändå (:

N

Kul att fylla 18! Haha börjar känna mig gammal ;D

Vanessa

åh taggar torsdagen för dig!!! shit vad kul!!

Sarah

Hoppas dom nationella gick bra :)

Celine

Åh så kul! Grattis i förskott!

Beatrice

Skönt med ett fullt upp schema :D

Hanna

såg ut som en bra vecka :D

JoJo

det låter som en bra vecka tycker jag! :D

sv; ja det är synd att det var lite för kladdigt. men färgen är jättefin. :) åh tack, är många som tycker att den färgen passar mig ^^ kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress