Hej!
Åh, så trött jag är efter helgens festligheter, men så himla kul det har varit! ♥
Kompisar hade jag här igår och idag var släkten här. Jag orkar inte skriva om allting nu, men kommer lite inlägg under veckan med bilder och så. Ville bara tala om att jag är väldigt nöjd med min helg och alla fina presenter jag fått! Tack allihop. ♥
 
Har ni gjort något speciellt i helgen!
 
KRAM. ♥
 
En liten bild från igår på en liten del av det underbara gänget! 
 
 
Bambi

Vad härligt att du är nöjd med helgen :D

Linn Strömberg

Fina ni är <3 <3

Gabriella

Åh såå roligt!!

MALIN

Det låter som en riktigt bra och härlig helg! Kram

Netti Starby

Vad roligt med festligheter och jag förstår att du är trött :-D Kram

Tilda Barkselius

Låter som en jättehärlig helg!

Lucy

vilken skön bild :D och ser fram emot det inlägget :)

Julia

Så fina!
sv: Åh ja verkligen så kul! Tack så mycket! kram

Amanda

Åh vad kul! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

så härlig läsning, jag ser fram emot inlägget :) Jag själv har haft en rätt rutten helg, mycket oro och ångest!

VERONICA - fashionblog

Men så härligt! Gud så fin bild!! :)

Tuva Björnwall

men vad fina ni är!!

Alice Lindström

Låter som en bra helg!

Malin

Det lät ju riktigt toppen! =) Så fina ni är

miningalinn

Kul med festligheter å vad fina ni är!(:

Sv: ja det var roligt!(:

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härlig bild! :)

Amanda CL

vad kul att det varit så bra :D

sv: ja :D så rogivande

Josefine

Fin ni är!

sv: Ja verkligen :)

JoJo

jag ser framemot inlägget nu i veckan! :D härlig bild på er.

sv; ja det ska bli grymt att få åka dit! :D hehe ja, jag ska åka med tom resväska så det finns plats över i den ;D härligt att höra att din födelsedag var så bra! :D kram <3

Jasmine

Vilken härlig bild på dig och dina kompisar!

(Sent) Svar: Tack så mycket för dina ord.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress