Maja, Maja, Maja (eller Majgull som du så fint kallas av mig! ;)!
 
Vart ska jag börja? 
När du först började ettan på humanistprogrammet kunde jag inte ana att vi skulle bli så nära. Jag var din fadder de första dagarna, vi pratade lite löst och lärde känna varandra. Veckorna gick och du gick med i showgruppen vilket ökade vår kontakt och vänskap. Enstaka sms blev till flera stycken per dag och vi har delat så många erfarenheter och tankar.
 
Att inte kalla dig en av mina bästa vänner vore en underdrift. Du är verkligen en av mina närmsta vänner och jag älskar dig så mycket. Jag finns för dig i vått och torrt, snälla kom ihåg det, och vill att du ska må bra. Jag vill inte förlora dig och hoppas att jag slipper. Jag älskar dig. ♥
 
Ha nu en undebar 17-årsdag för det är du värd! PUSS. ♥
 
Linn Strömberg

Grattis till henne <333

N

Grattis till henne :D

Netti Starby

Så fint skrivet och grattis till henne! Kram

Julia

Grattis till henne!
sv: Åh ja visst är de så fina! kram

Tuva Björnwall

grattis till henne :)

Tilda Barkselius

Grattis till henne och jättefint skrivet!

sandra.

Men så gulligt du har skrivit :) grattis till henne!

Bambi

asså åh så gulligt skrivet av dig :D Grattis till henne :D

MALIN

Vad fina ni är! Stort grattis till henne! Kram

JoJo

härliga bilder på er och grattis i efterskott till henne :)

sv; kul att du gillar mitt inlägg och att det även kan ge dig lite egna tips ^^
hoppas att du får en fin lördag sötnos! :* kram <3

Matilda Johansson

Grattis till henne :)

Fanny

grattis till henne!

nu har jag bytt bloggportal så ni hittar mig på devote! :D Hoppas du fortsätter att följa mig, kram!

http://www.devote.se/fannymagnusson

miningalinn

Grattis till henne!:)

Sv: jag älskar berg och dahlbanor men inte frittfall, haha:)

Terese

Åh så roligt, grattis till henne!

sv: Tack finis!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress