Komiskt att dagen idag var minst lika hektiskt som gårdagen, haha!
 
Inte lika sent inlägg idag, haha, men har verkligen inte hunnit med bloggen alls förens nu. Apologize. ♥
Hade egentligen sovmorgon imorse, men åkte in ändå för att få lite plugg gjort så jag slapp sitta med det ikväll och imorgon.
 
Hade latinlektion, sen håltimme, och sen kinesiskalektion. När skolan var slut åkte jag och storhandlade med mamma och syster inför helgens festligheter! Blev ett bra tag i affären, men nu är allt handlat och planeringen klar inför helgen. Helt slut nu dock, haha.
 
IMORGON SMÄLLER DET ALLTSÅ!
Imorgon blir jag 18 år! ♥
 
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Grattis i förskott fina du! :D

Netti Starby

Vad roligt och jag förstår att du längtar tills imorgon :-D Grattis i förskott! Kram

Tilda Barkselius

Åh vad spännande att du fyller 18år imorrn!!

Gabriella

Åh såå roligt, grattis i förskott!! Kram

Linn Strömberg

ÅHÅÅHÅHÅ är fortfarande ledsen över att jag inte kan fira med dig!!!

Fanny

åå grattis i förskott :D

MALIN

Grattis i förskott fina du! Hoppas du får en grym födelsedag imorgon! Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Grattis på födelsedagen :) Skönt att plugga bort lite innan skolan :D

linah

hhaha texten;D!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress