Halloj!
Onsdag idag och den bjöd på otroligt vackert vårväder! Lång håltimme som vanligt på onsdagar så jag och Amanda tog oss en promenad genom vår vackra stad och satt en stund i solen. Helt underbart. ♥
 
Imorgon och på fredag har jag studiedag, så skönt! Mindre skönt är att jag har körlektion 7.15 imorgonbitti då jag glömde bort att vi hade studiedag då och bokade in den innan skolan skulle börjat, haha. Men men, skönt att komma upp. ;) Efter det ska jag och mamma käka mysfrukost på något ställe inne i stan och sen blir det lite shopping och kanske lunch med fina Maja! På kvällen ett dressyrpass på min älskling Gypsy! ♥
 
Ha det bra, kram! 
 
 
Amanda CL

skönt med studiedag :D
va veklingen jätte hårigt väder idag :D

Tilda Barkselius

Åh vad härligt med en långpromenad under håltimmen :)

Boel

Härligt med studiedag :D Har också haft underbart väder idag!

Ida - foto & häst

så mysigt! härliga och fina bilder :)

Celine

Så härligt det ser ut!

Linn Strömberg

Typiskt att råka boka så tidigt när dt inte är nödvändigt, haha! Men du klarar det <3

N

Härliga bilder!

CAMILLAESI

Vilka fina bilder:)

Natalie Salazar

vackert :)

Anita

Gud så härligt, tur med vädret också! :D kram

Josse

Vilket härligt väder!

Josefine

Såå härligt!

Flisan

sv: ja eller hur :)

härliga bilder :D

Sarah

De e så skönt att de e varmare ute :)

linah

fina bilder! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress