Halloj!
Tisdag idag och hade min andra körlektion, vilket gick bra! Vi var på utbildningsmässa idag med då massor av högskolor och universitet hade föreläsningar och informationsträffar på ett universitet i stan. Jag har lite koll på vad jag vill göra efter gymnasiet, men det var verkligen lärorikt och användbart med en sådan här mässa! :)
 
För övrigt idag har jag börjat lära mig en ny dans som jag blivit helt kär i, haha. Ska dela den här så småningom! Imorgon är jag även ledig hela dagen då det är utvecklingssamtaldag, men jag ska ha mitt på fredag. Så skönt med en ledig dag! ^^ Har lite lösa planer, men de håller jag hemliga för er ett tag till, hihi. Vi får se hur det blir! ;) Ska laga gurkkimchi till lunch i alla fall har jag bestämt, haha, så gott!
 
Hoppas ni haft en bra dag! ♥
 
 
Tilda Barkselius

Spännande med en mässa om högskolor :)

Tove Arvidsson

Något i den stilen hade vi också idag. Inget som jag tyckte var jätte kul. Men det var lärorikt!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Roligt med mässor :D. Sånt brukar vara jättekul tycker jag :).

Terese

Åh sådant är superbra, jag ska läsa vidare nu detta året tror jag och tog själv studenten förra året!

sv. Åh hihi så roligt!
Kram

Linn Strömberg

Vad skönt att du får en extra ledig dag! :D

Julia

Låter som en bra dag!
sv: Ja verkligen så gott! kram

Amanda CL

vad vill du plugga sen? :)

jessy

Va kul :D kram

Josefine

Skönt o vara lite ledig!!

fanny

Vad kul att körlektionen gick bra, hoppas resten går lika bra om inte bättre :D

Flisan

sv: håller med :D

Tea Rajkovic

Kul att det gick bra!

Tea Rajkovic

Kul att det gick bra!

Amanda Jönsson

Men så skönt med ledigt!

coffeeandcupcake.blogg.se

Skönt med en ledig dag :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Låter som en spännande dag :D

CAMILLAESI

Så kul att din körlektion gick bra :) Utbildningsmässan verkar spännande, bra att få en blick på vad man kan göra efter gymnasiet

JoJo

härligt att körlektionen gick så bra! :D

sv; ja det var supersnällt av dom verkligen. jag blev så glad!! :D kram <3

Sofia Norell

så mysigt att vara ledig :D

Terese

Så roligt att körlektionen gick bra!

sv: Tack snälla finis!
Jag vet ej än, ska läsa upp mina två grundämnen jag inte läste upp på gymnasiet! Jag gick restaurang och livsmedel :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress