När jag var på stan häromdagen fick jag med mig lite smått hem som jag glömt att visa!
Det blev ett par trosor från Clavin Klein och en parfym från The Body Shop som de hade rea på. Den doftar underbart! Är väldigt nöjd med båda delar. ♥
 
 
♫♪ sandra

men nice!

Natalie Honkonen

Ååh vill oxå haa!!

Gabriella

Den parfymen luktar ju såå himla gott, älskar The Body Shop!!

Netti Starby

Vilka bra köp :-D Kram

Enya

äger själv ett par Calvin trosor, bästa som finns! :)

Tilda Barkselius

Härligt med lite nytt!

Julia

Åh vilka fina köp!!

Anita

Snyggt!!

BLONDINA

Ja mina vänner är de finaste jag har :) Hur mår du? Haft en bra midsommar? kramar

Liene Svärd

Borde också prova nåt från bodyshop nån gång :)

JoJo

kul med lite nytt. trosorna är ju bara såå snygga! :D

sv; åh tack, jag älskar själv den nyansen! :D kram <3

N A T H A L I E

Älskar trosorna, MÅSTE köpa de setet! :) kram

linah

den luktar såå gott! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress