20 juni 2016

Liten fölis!

Hästar

Kom precis hem från en kvällspromenad i det vackra vädret där jag stannade till vid stallet där jag hjälper till! 
Det ena stoet fick ett föl för fem dagar sedan som jag bara var tvungen att kika på! En svart liten hingst är det. ♥ Så himla söt och liten. Han ser ut som en liten leksakshäst, haha, och är precis så stor att han kan gå under magen på sin mamma. Underbart gullig och blev kär direkt! ♥
 
EDIT: Märkte nu misstaget på föregående inlägg där bilden hamnat efter varandra fyra gånger, HAHAHA. Vilken miss! Nu är det fixat i alla fall! Kram på er! 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Ameeeen guuuud, nu dör jag lite... SÅÅÅÅÅ FIN!

Netti Starby

Men åh vilken söt bebis! Kram

Gabriella

Åh såå gullig, härligt med en promenad!!

Tilda Barkselius

Men gud så söt!

Malin

men gud vilken sötnos, man smälter ju!

Julia

Men gud så söt

Ida - foto & häst

men guud så söt! :')

Tuva Björnwall

men gud så himla söt!!

Terese

Åh vilken finis!

sv: Ja det var sååå underbart!
Kramis

♫♪ sandra

åh sööt!

Vanessa

Nä men jag dör så söt!!

Hanna

Åh men så söt :D

Sarah

Va skönt o gå en kvällspromenad :)

sandra.

men åh gud så hiiimla sööööööööööt<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress