Igår tog jag min första utekväll tillsammans med Frida för att fira in sommarlovet! Vi gick till Trädgår'n, ett populärt uteställe i stan som var himla mysigt. En knapp cider och en Smirnoff blev det för min del vilket räcker gott och väl för mig, speciellt med tanke på att det var min första kväll. Och ni vet ju min inställning till alkohol, jag har enorm respekt för det.
 
En ganska tidig kväll blev det ändå då tröttheten från senaste veckan slog till och jag var hemma runt halv tolv. Dock tror jag starkt på att om vädret varit bättre (det var rätt kallt och imellanåt regn) hade jag stannat längre! En himla mysig kväll ändå och lätt ett ställe att återvända till. ♥
 
miningalinn

Åh, vilken härligt kvöll det lät som!(:

Celine

Så kul!

Liene Svärd

Jag drack också max 1 cider förut, nu inget mer för hamnar inte i såna sammanhang med alkohol. Finns ju annan glädje och andra goda drycker som inte innehåller alkohol :)
Ha en toppen sommarlov!

Felicia [17år & rullstolsburen ]

SV: Det borde du göra, jag tyckte att det blev jätte snyggt! =D

Jag är likadan, har jätte mycket respekt för alkohol och om jag nån enstaka gång ska dricka blir det bara några cider! =)

Julia

Åh så mysigt! kram

Cassandra Haraldsson

Men åh så härligt med en utekväll! :)

Bambi

Låter otroligt mysigt ju :D Kul med första utekvällen också

Tilda Barkselius

Åh vad mysigt med första utekvällen :)

Sarah

Mysigt o gå till Trädgårn :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser ju himla mysigt ut, men så trist med regn och kyla - man vill ju helst sitta för evigt där ute :D

Natalie Honkonen

Låter mysigt! Hoppas du får ett jättebra sommarlov!

trisiaa

Åh så mysigt!

Ida - foto & häst

så mysigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress