Senast jag delade en video med språkskillnader fick den en väldigt bra respons av er läsare och många tyckte den var rolig! Därför delar jag här en annan video från samma gäng (dock är den koreanska tjejen från förra videon utbytt) där de jämför engelskans, japanskans, koreanskans och kinesiskans olika språkskillander ännu en gång! ^^ 
 
Som språknörd tycker jag att sådana här videos är otroligt roliga och intressanta, haha. 
 
Kram på er! ♥
 
 
Hanna

samma här, har hela kylskåpet fullt av olika kvarger haha :D

frida

Fin header! :)

Vanessa Andersson

Jag är också en riktigt språknörd haha. Minns att när jag var liten och slöade frågade om den där anden som man fick tre önskningar av, så önskade jag alltid att kunna alla språk i världen. Vill fortfarande det haha ;)

Tilda

Intressant video! :)

Netti Starby

Vilken bra video :-D Kram

Gabriella

Åh så rolig video!!

Linn Strömberg

Sååå kul att se! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress