19 juli 2016

Mot Skåne!

Skåne 2016

Yes, nu är jag och familjen påväg neråt Skåne för några dagar!
Idag blir det Malmö då vi ska besöka köpcentret Emporia, imorgon drar vi vidare till Falkenberg där vi stannar på ett hotell i två nätter och där ska vi besöka lite olika saker. På fredagen drar vi till mina kusiners sommarställe där vi var på midsommar och stannar till söndag. Då ska vi bl.a fira min kusin Jens som fyller 17 år! Så vi beräknar vara hemma någon gång under söndagen.
 
Uppdateringen då? Då vi ska ha wifi på hotellen ska jag försöka uppdatera varje dag om vad vi gjort den dagen och så, men om jag inte hinner eller liknande har jag förberett lite inlägg att publicera så att bloggen inte står helt tom. Jag ska försöka svara på kommentarer så gott jag kan och hinner, men jag hoppas ni har överseende både med uppdateringen och kommentarerna! ♥
 
Kram på er! ♥
 
Lovisa (wildisland)

Låter riktigt härligt! Stressa inte med uppdateringen, sånt löser sig alltid :)

Vanessa

Åh jag bor i skåne haha, något jag tycker ni ska göra är att kolla in på eriksgårdens självplok! jättemysigt :D

trisiaa

Så himla fin!

Katarina

Vad roligt att åka till skåne! :)

Sarah

Va kul o åka till lite olika ställen :) Hoppas du får de jättebra :)

JoJo

så himla fin du är! :D

sv; hihi ja, jag är nöjd med boxen! :) kram fina du! <3

linda

vilken fin bild :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress