18 juli 2016

Fire truck!

K-pop Musik

Helt galet att de bara är rookies, helt sjuka danssteg och grym låt! ♥
 
Notera även att jag nu, som ni önskade, har gjort en kategori vid namn "K-pop" och en kategori vid namn "Kinesisk musik" för att hjälpa er att hitta lättare och få lite mer struktur bland min musik! Har även lagt till kategorierna "Mina språkstudier" där jag kommer lägga allt om mina språkstudier, såklart kinesiskan som ni tycker är intressant, och "Skåne 2016" som är familjeresan för i år!
 
linah

skön video!! <3

Gabriella

Åh så bra med fler kategorier, har själv inte så bra ordning på min blogg!! Bra låt :)

Bambi

Yes!! Tycker ditt intresse för detta är intressant (som jag skrev i inlägget). Dina språkstudier är sjukt intressanta även dom.

ajlimullersandvik.blogg.se

dansar din grupp till K-Pop? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress