Hej!
Jobb idag igen och det gick bra, inte så mycket att orda om dagen, mer än att underbara Amanda kom och överraskade mig på jobbet! Har inte sett henne sen vi slutade skolan inför lovet så det var riktigt härligt att se henne igen! Jag åt även lunch med en klasskompis som jag hade i låg-och mellanstadiet som jobbar i kassan. Vi har inte pratat på flera år och nu sprang vi på varandra och det slutade i en otroligt trevlig lunch! 
 
Efter att jag slutat mötte jag upp fina Maja för en fika och det var mysigt och välbehövligt. ♥ Träning och dans har jag även hunnit med idag och det var riktigt kul och gick bra!
 
Imorgon ska jag på risktvåan (halkan) för körkortet mellan 8-12 och sen mellan klockan 13-20 står det jobb på schemat. Blir en väldigt lång dag, men det kommer bli bra!
 
Så mycket mer har jag inte att säga just nu, haha, blir att lägga sig tidigt ikväll för min del.
 
Kram! ♥
 
 
Sarah

Mysigt o gå o fika :)

Netti Starby

Åh vad spännande och lycka till med halkan imorgon! Kram

Anita

Mysigt! :)

trisiaa

Vilken trevlig dag :D

Julia

Åh gud vad mysigt med espresso dejt efter jobbet!!

Tilda Barkselius

Åh vad mysigt med två oväntade möten :)

MALIN

Gott med fika! Muuums! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress